Onderstaande tip kregen we binnen van vader Gertjan Scharloo. Het gezin gebruikt de Nightscout  al jaren en kunnen niet meer zonder.

Met Nightscout kunnen kinderen op afstand gemonitord worden. Dit kan een enorme verbetering zijn voor ouders die vaak heen en weer rijden tussen school en thuis. Nightscout kan dan net iets extra geven om voor jou als ouder wel met vertrouwen aan school te kunnen overdragen. Of andersom, dat de leerkracht het prettig vindt dat je als ouder precies kan meekijken.

Je kan als het ware mee kijken wat er gebeurt met de pomp. Alle handelingen die in de pomp worden ingevoerd kun je hierdoor inzichtelijk maken en daardoor bijvoorbeeld de leraar beter informeren.

Ben je geïnteresseerd en wil je hier meer over weten, lees hier meer.

Verdere technische ondersteuning voor een nieuwe Nightscout-installatie is ook op Facebook te vinden; Nederlandstalig of Engelstalig