Doneren

Help ons doel te bereiken

Doneer éénmalig via Ideal

Al voor €15,00 kunnen we bijvoorbeeld al een gids versturen en maak jij het verschil voor een kind met diabetes op de basis- of middelbare school. Doneer vandaag nog eenvoudig via iDeal.

We zijn een door het CBF erkend goed doel en we hebben ook de ANBI status, dus je donatie is bij ons in goede handen. Van elke euro die je aan ons doneert wordt 99 cent direct ingezet om het voor de leerling met diabetes zorgelozer te maken.

Samen sterk

Wij zijn als stichting volledig afhankelijk van sponsoring en giften. Jouw steun is dus heel belangrijk. Omdat we met een gepassioneerd en professioneel team van vrijwilligers werken, kunnen we met weinig middelen verassend veel bereiken. Help ons mee ons doel te bereiken!

Vul onderstaand jouw gegevens in en doneer een bedrag naar keuze via iDeal.

Doneer

€5 €10 €15 €20 €25 €50 €100 €200 €500